Idag är jag grå



Hemma från sommarens festivalbesök Emmaboda. Slut på sommar och verkligen slut så sommar. Önskar mig några soliga dagar till. Vill inte behöva längta efter värmen redan nu. Stockholm är kallt och regnigt. Hur kommer det gå för mig nu då? Om hösten erbjuder mig flera timmar jobb kommer jag bara jobba. Jobb. Bara en massa jobb. Men om jag inte får mina extra timmar? Då försvinner jag nog in på danscenter istället. Sen Indien någon gång efter jul. Några månader.

Vad gör jag när jag kommer hem? Är jag arbetslös då? kommer jag kunna komma in på någon skola? Kommer jag klara mig? Kommer jag hata Sverige? Vill jag åka tillbaka? Kommer jag vara grå?



Kommentarer
Postat av: C

Så, nu har du nya bloggadressen. Kräm!

2010-10-28 @ 22:57:16
URL: http://ettfyratre.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0